Քարֆուրի պատմությունը սկսվել է ավելի քան 60 տարի առաջ Ֆրանսիայում առաջին հիպերմարկետի բացմամբ, որի հիմնադիրն է հեռատես ձեռներեց Մարսել Ֆուրնիեն: Քարֆուրը պահպանել է իր պիոներական ոգին և այդ ժամանակից ի վեր շարունակաբար նորացվել է:

Խմբի զարգացման հիմնական ամսաթվերը.

1959թ.՝ Քարֆուրի ստեղծում

Քարֆուրի պատմությունը սկսվել է 1959 թվականին Ֆրանսիայի Անսի քաղաքում, նորույթների խանութի սեփականատեր Մարսել Ֆուրնիեի և Լագնիեում (l'Ain) սննդի մեծածախ վաճառող Բադին-Դեֆորի ընտանիքի միջև հանդիպումից հետո:

1960թ.՝ առաջին Carrefour սուպերմարկետի բացումը

Ձեռնարկատիրական ընտանիքներից Մարսել Ֆուրնիեն և Դենիս Դեֆֆորին փորձարկեցին ինքնասպասարկման տեխնիկան, նախ 200 մ² վաճառքի տարածքում, նախքան 850 մ² սուպերմարկետ բացելը 1960թ.

1963թ.՝ առաջին հիպերմարկետի բացումը

Ոգեշնչվելով Միացյալ Նահանգներից՝ Քարֆուրի հիմնադիրը բացեց առաջին հիպերմարկետը Ֆրանսիայում 1963 թվականի հունիսի 15-ին Sainte-Geneviève-des-Bois-ում:

Հիպերմարկետն իր տեսակի մեջ առաջինն էր Ֆրանսիայում և առաջարկում էր ապրանքների լայն տեսականի ցածր գներով: Ավելի քան 2500 մ² ինքնասպասարկման վաճառքի տարածք՝ 400 անվճար ավտոկայանատեղիով:

Հիպերմարկետների այս մոդելը, որը ներառում էր սուպերմարկետներ և հագուստի և էլեկտրոնիկայի բաժիններ, մեծ հաջողություն ունեցավ, ինչը թույլ տվեց Քարֆուրին արագ ընդլայնվել Ֆրանսիայից դուրս։

1966թ.՝ Քարֆուրի խորհրդանշական լոգոյի ստեղծում

Քարֆուրի տարբերանշանը ստեղծվել է Vénissieux հիպերմարկետի բացման համար. այն պատկերում է «C»-ն Քարֆուրի համար՝ ադամանդի մեջտեղում, ձախից կարմիր, աջից կապույտ, վերևում և ներքևում սև գծերով: Լոգոն արագ զարգացավ. սև գծերը անհետացան՝ «C»-ն ավելի քիչ տեսանելի դարձնելով:

1976.՝ Քարֆուր «Free products» ապրանքների ստեղծումը

Քարֆուրը վերաիմաստավորում է իր բիզնեսը և թողարկում է իր սեփական արտադրանքը՝ «Free products»՝ ապրանքներ ոչ բրենդային փաթեթավորմամբ, ազգային բրենդներից լավ և ավելի էժան, ինչը հեղափոխություն է առաջացնում զանգվածային սպառման աշխարհում:

1981. Քարֆուրը թողարկում է PASS քարտը

Քարֆուրը գործարկել է PASS քարտը՝ և՛ վարկային, և՛ հաճախորդների հավատարմության քարտ: Երեք տարի անց PASS քարտի համար գրանցվել է 200,000 մարդ և գրանցվել է ավելի քան 4 միլիոն գործարք:

1992. Քարֆուրը ներդրումներ է կատարում մեր արտադրանքի որակի և անվտանգության մեջ

Carrefour Quality Lines-ի և Carrefour օրգանական արտադրանքի գործարկումը «boule Bio» օրգանական բոքոնով 1992 թվականին՝ ի պատասխան սպառողների մտահոգությունների:

1993. Քարֆուրը շարունակում է ընդլայնվել միջազգայնորեն

Խումբն իր առաջին խանութները բացել է Իտալիայում 1993 թվականին, ապա Չինաստանում 1995 թվականին։

1996թ. Սննդի թափոնների դեմ պայքարող ներառական խումբ

Խումբը սկսում է իր առաջին համագործակցությունը սննդի բանկերի հետ՝ օգնելու անապահով մարդկանց և սահմանափակելու սննդի թափոնները: Քարֆուրն առաջարկում է իր լոգիստիկ աջակցությունը՝ ապահովելու այս շղթայի պահանջների համապատասխանությունը:

1997. Քարֆուրը շարունակում է ընդլայնվել միջազգային մակարդակով և թողարկել Reflets de France ապրանքանիշը

Քարֆուրի միջազգային ընդլայնումը շարունակվում է Լեհաստանում իր առաջին խանութների բացմամբ:

Խումբն ընդլայնում է իր առաջարկը իր «Reflets de France» իսկական բաղադրատոմսերի արտադրանքի ապրանքանիշով` խթանելով տարածաշրջանային խոհարարական ժառանգությունը:

1999. Քարֆուրը դառնում է աշխարհի երկրորդ խոշորագույն մանրածախ բիզնեսը

1999թ. օգոստոսի 30-ին Քարֆուրը մեկնարկեց Promodès-ի բաժնետոմսերի փոխանակման հրապարակային առաջարկը, որը հիմնադրվել է 1961 թվականին: Carrefour-ի և Promodès-ի միաձուլումը ստեղում է աշխարհում երկրորդ խոշորագույն մանրածախ վաճառակետը՝ 240,000 աշխատակիցներով և 9,000 խանութներով:

2000թ. Ooshop առցանց սուպերմարկետի գործարկում

Քանի որ էլեկտրոնային առևտուրը նոր էր սկսում վերելք ապրել, Քարֆուրը 2000 թվականին գործարկեց իր առցանց Ooshop սուպերմարկետը 6000 ապրանքներով, այդ թվում հազար թարմ ապրանքներով:

Քարֆուրի աճը շարունակվում է 2001 թվականին Ռումինիայում առաջին խանութի բացմամբ:

2005. Քարֆուրն ամրապնդում է իր միջազգային ներկայությունը

2000-ականների սկզբին Խումբը ամրապնդեց իր դիրքերը բազմաթիվ երկրներում նպատակային գնումների միջոցով՝ Ֆրանսիայում, Ռումինիայում (Hyparlo, Artima, Penny Market), Բելգիայում (ՄԲ), Լեհաստանում (Ahold), Իտալիայում (GS), Բրազիլիայում (Atacadão): ), Արգենտինա (Հյուսիս) և Իսպանիա (գումարած):

2008. Champion ապրանքանիշը դառնում է Carrefour Market

Խումբը ձեռնարկում է խանութների վերանորոգման լայնածավալ ծրագիր՝ նրանց բոլորին Քարֆուրի ինքնությունը տալու համար: Champion ապրանքանիշն անհետացավ և փոխարինվեց Carrefour Market-ով։ Ֆրանսիայում 1000 խանութներ վերանորոգվեցին և առաջարկեցին ավելի լայն արտադրանք և ծառայություններ, ինչպես նաև հասանելիություն Քարֆուրի հավատարմության ծրագրին:

2013. Քարֆուրը նշում է իր առաջին հիպերմարկետի 50-ամյակը և տեղափոխվում Աֆրիկա

2013 թվականին խումբը ձեռնամուխ եղավ արդիականացման ծրագրին: Ֆրանսիայում առաջին տարվա ընթացքում սա ընդգրկել է 49 հիպերմարկետ և 83 սուպերմարկետ: Քարֆուրը միավորում է ուժերը CFAO խմբի հետ՝ մշակելու Քարֆուր խանութների տարբեր ձևաչափեր Արևմտյան և Կենտրոնական Աֆրիկայում:

2014. Քարֆուրը ներգրավվում է առևտրի կենտրոնի կառավարման ոլորտում

2014 թվականին Քարֆուրը ստեղծեց Carmila ընկերություն, որը մասնագիտացած է Ֆրանսիայի, Իսպանիայի և Իտալիայի հիպերմարկետներին հարող իր առևտրի կենտրոնների արժեքի օգտագործման մեջ:

Ֆրանսիայում Carrefour Group-ը ձեռք բերեց Dia խանութները և միավորեց 128 Coop Alsace խանութներ:

2015. Քարֆուրը բացեց իր առաջին հիպերմարկետը Երևանում

Այս բացումը նոր քայլ էր տեղական մանրածախ շուկայի զարգացման համար, ինչպես նաև մեծ նշանակություն ունեցավ երկրի տնտեսության համար։ Քարֆուրը բերեց նոր ստանդարտներ և տեխնոլոգիաներ, որոնք նպաստեցին Հայաստանի մանրածախ ոլորտի առաջընթացին։

Այսօր Քարֆուրը շարունակում է ընդլայնել իր ներկայությունը Հայաստանում՝ բացելով նոր խանութներ և առաջարկելով ապրանքների լայն տեսականի։ Այն պահպանում է իր մրցակցային դիրքը՝ առաջարկելով որակյալ ապրանքներ մատչելի գներով, ինչպես նաև ապահովելով բարձրակարգ սպասարկում։

2016. Քարֆուրը ներդրումներ է կատարում էլեկտրոնային առևտրի մեջ

Խումբը ձեռք է բերում Rue du Commerce-ը և Greenweez-ը Ֆրանսիայում և սկսում է էլեկտրոնային առևտրի նոր գործունեություն Չինաստանում, Լեհաստանում, Արգենտինայում և Բրազիլիայում:

Քարֆուրը շարունակում է իր ընդլայնումը` գնելով Billa սուպերմարկետները Ռումինիայում և Eroski- ն Իսպանիայում:

«2019. «Քարֆուր 2022»-ը շարունակում է իր ճանապարհը

Քարֆուրը նշում է իր 60-ամյակը։ Համաձայն Ֆրանսիայի խորհրդարանի կողմից ընդունված «Պակտի» օրենքի՝ Խումբն իր Կանոնադրության մեջ ներառել է գոյության պատճառ։ Այս միջոցը, որն ընդունվել է 2019 թվականի հունիսի 14-ի բաժնետերերի ժողովում՝ տնօրենների խորհրդի առաջարկությամբ, ընդունվել է՝ աջակցելու Քարֆուրին՝ ամբողջությամբ ընդունելու իր հավակնությունները՝ դառնալու համաշխարհային առաջատար սննդի անցման ոլորտում մինչև 2022 թվականը. «Մեր առաքելությունն է. ապահովել մեր հաճախորդներին որակյալ ծառայություններ, ապրանքներ և սննդամթերք, որոնք հասանելի են բոլորին բոլոր բաշխման ուղիներով: Մեր աշխատակիցների իրավասության, պատասխանատու և բազմամշակութային մոտեցման, մեր լայն տարածքային ներկայության, արտադրության և սպառման եղանակներին հարմարվելու մեր ունակության շնորհիվ մեր հավակնությունն է լինել սննդի անցման առաջատարը բոլորի համար:

Խումբը վաճառել է իր բիզնեսները Չինաստանում:

logo